W związku z planowym zamknięciem firmy, z początkiem marca 2022 konieczne było wyłączenie wszystkich licencji pływających (zgodnie z informacją na blogu firmowym z grudnia wyłączenie licencji oraz newsletterem/mailingiem). Konieczne też było zakończenie wsparcia starszych wersji aplikacji (wcześniejszych niż 2.18).
Informacje grudniowe:
Jeśli korzystasz z RaportówGPS II i obserwujesz problemy z dostępem, poniżej karta pomocy, która pozwoli Ci bezpłatnie rozwiązać problem. Jeśli to nie pomoże – prosimy o kontakt (z uwagi na sytuację i brak budżetu na wsparcie – obecne dostępne wsparcie jest w formie priorytetowej płatnej, 79zł netto). http://raportygps.pl/kontakt
Gdy posiadasz licencję klasyczną
Zaktualizuj program do wersji 2.18.
- Wejdź na stronę: http://raportygps.pl/pobierz, pobierz i zainstaluj aplikację.
- Jeśli w/w działanie nie pomoże (np. aplikacja wyświetli okno z prośbą o wprowadzenie kodu), wprowadź posiadany kod klasyczny.
Gdy posiadasz licencję pływającą
Jeśli posiadasz kod licencji pływającej (zaczyna się od gwiazdki).
- Jeśli posiadasz wersję starszą niż 2.18 – wykonaj aktualizację programu do ostatniej publikowanej wersji
- Zlokalizuj katalog Raportów (C:\RaportyGPS lub C:\Program Files\RaportyGPS)
- Wejdź do podkatalogu \Settings
- Usuń następujące pliki: LicKey.dat oraz FloatCode.key
- Uruchom ponownie aplikację
- Gdyby podczas uruchamiania aplikacja zamknęła się – uruchom ją ponownie
- Wyświetli się informacja o braku licencji – skorzystaj z okna „Wprowadź kod” i wprowadź kod, gdzie zamiast gwiazdki jest krzyżyk, np. kod nazywał się *12345, wprowadzasz #12345.
Uwaga – licencja pływająca 1-stanowiskowa zostaje zamieniona na klasyczną 1-stanowiskową. Jeśli potrzebujesz więcej stanowisk, możesz je zamówić teraz, zanim firma zostanie zamknięta.
[…] Informacje pomocne w przypadku RaportówGPS i obserwowalnych problemów przy dostępie do licencji pływających: http://raportygps.pl/obsluga/raportygps-ii-w-2022-pomoc-techniczna/ […]